Договір публічної оферти – incoterms2020

ОФІЦІЙНІ ПУБЛІКАЦІЇ МТП
+38 095 158 82 46

Вимоги до оферти

Договір публічної оферти

Загальні положення

1.1. Справжня оферта, є офіційною пропозицією ФОП Ларіна О.С. далі за текстом – «Продавець», укласти Договір купівлі-продажу товарів дистанційним способом, тобто через Інтернет-магазин, далі по тексту – «Договір», і розміщує Публічну оферту (пропозицію) на офіційному інтернет-сайті Продавця «https://incoterms2020.com.ua/ (далі -« Інтернет-сайт »).

1.2. Моментом повного і безумовного прийняття Покупцем пропозиції Продавця (акцептом) укласти електронний договір купівлі-продажу товарів, вважається факт оплати Покупцем замовлення на умовах цього Договору, у строки та за цінами, вказаними на Інтернет-сайті Продавця.

Поняття і визначення

2.1. У цій оферті, якщо контекст не вимагає іншого, наведені нижче терміни мають таке значення:

* «Товар» – книги, плакати;

* «Інтернет-магазин» – відповідно до Закону України «про електронну комерцію», засіб для подання або реалізації товару, роботи або послуги шляхом здійснення електронної угоди.

* «Продавець» – компанія, яка реалізує товари, представлені на Інтернет-сайті.

* «Покупець» – фізична особа, що уклала з Продавцем Договір на умовах, викладених нижче.

* «Замовлення» – вибір окремих позицій з переліку товарів, зазначених Покупцем при розміщенні замовлення і проведенні оплати.

Предмет договору

3.1. Продавець зобов’язується передати у власність Покупця Товар, а Покупець зобов’язується оплатити і прийняти Товар на умовах даного Договору.

Цей Договір регулює купівлю-продаж товарів в Інтернет-магазині, в тому числі:

– добровільний вибір Покупцем товарів в Інтернет-магазині;

– самостійне оформлення Покупцем замовлення в Інтернет-магазині;

– оплата Покупцем замовлення, оформленого в Інтернет-магазині;

– обробка і доставка замовлення Покупцеві у власність на умовах цього Договору.

Порядок оформлення замовлення

4.1. Покупець має право оформити замовлення на будь-який товар, представлений на Сайті Інтернет-магазину і наявний.

4.2. Кожна позиція може бути представлена ​​в замовленні в будь-якій кількості.

4.3. При відсутності товару на складі, Менеджер компанії зобов’язаний поставити Покупця до відома (по телефону або через електронну пошту).

Порядок оплати замовлення

Накладеним платежем

5.1. Оплата здійснюється за фактом отримання товару у відділенні транспортних компанії за готівковий розрахунок в гривнях.

5.2. При не надходженні коштів Інтернет-магазин залишає за собою право анулювати замовлення.

Умови доставки замовлення

6.1. Доставка товарів, придбаних в Інтернет-магазині, здійснюється до складів транспортних компаній, де і здійснюється видача замовлень.

6.2. Разом із замовленням Покупцеві надаються документи згідно законодавства України.

Права та обов’язки сторін:

7.1. Продавець має право:

– в односторонньому порядку припинити надання послуг за цим договором у разі порушення Покупцем умов даного договору.

7.2. Покупець зобов’язаний:

– своєчасно оплатити та отримати замовлення на умовах цього договору.

7.3. Покупець має право:

– оформити замовлення в Інтернет-магазині;

– оформити електронний договір;

– вимагати від Продавця виконання умов цього Договору.

Відповідальність сторін

8.1. Сторони несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов даного договору в порядк, передбаченому цим договором та чинним законодавством України.

8.2. Продавець не несе відповідальності за:

– змінений виробником зовнішній вигляд Товару;

– за незначне невідповідність колірної гами товару, що може відрізнятися від оригіналу товару виключно через різній колірній передачі моніторів персональних комп’ютерів окремих моделей;

– за зміст і правдивість інформації, наданої Покупцем при оформленні замовлення;

– за затримку і перебої в наданні Послуг (обробки замовлення та доставки товару), які відбуваються з причин, що знаходяться поза сферою його контролю;

– за протиправні незаконні дії, здійснені Покупцем за допомогою даного доступу до мережі Інтернет;

– за передачу Покупцем своїх мережевих ідентифікаторів – IP, MAC-адреси, логіна і пароля третім особам;

8.3. Покупець, використовуючи наданий йому доступ до мережі Інтернет, самостійно несе відповідальність за шкоду, заподіяну його діями (особисто, навіть якщо під його логіном знаходилося іншу особу) особам або їх майну, юридичним особам, державі чи моральним принципам моральності.

8.4. У разі настання обставин непереборної сили, сторони звільняються від виконання умов цього договору. Під обставинами непереборної сили для цілей цього договору розуміються події, що мають надзвичайний, непередбачений характер, які виключають або об’єктивно заважають виконанню цього договору, настання яких Сторони не могли передбачити і запобігти розумними способами.

8.5. Сторони прикладають максимум зусиль для вирішення будь-яких розбіжностей виключно шляхом переговорів.

Інші умови

9.1. Інтернет-магазин залишає за собою право в односторонньому порядку вносити зміни до цього договору за умови попередньої публікації його на сайті https://incoterms2020.com.ua/

9.2. Інтернет-магазин створений для організації дистанційного способу продажу товарів через Інтернет.

9.3. Покупець несе відповідальність за достовірність інформації, зазначеної при оформленні замовлення інформації. При цьому, при здійсненні акцепту (оформленні замовлення і подальшої оплати товару) Покупець надає Продавцю свою беззастережну згоду на збір, обробку, зберігання, використання своїх персональних даних, в розумінні ЗУ «Про захист персональних даних».

9.4. Оплата Покупцем оформленого в Інтернет-магазині замовлення означає повну згоду Покупця з умовами договору купівлі-продажу (публічної оферти)

9.5. Фактичною датою електронного угоди між сторонами є дата прийняття умов, відповідно до ст. 11 Закону України «Про електронну комерцію»

9.6. Використання ресурсу Інтернет-магазину для попереднього перегляду товару, а також для оформлення замовлення для Покупця є безкоштовним.

9.7. Інформація, яку надає Покупцем є конфіденційною. Інтернет-магазин використовує інформацію про Покупця виключно в цілях обробки замовлення, відправлення повідомлень Покупцеві, доставки товару, здійснення взаєморозрахунків і ін.

Порядок повернення товару належної якості

10.1. Повернення товару в Інтернет-магазин проводиться згідно чинного законодавства України.

10.2. Повернення товару в Інтернет-магазин проводиться за рахунок Покупця.

10.3. При поверненні Покупцем товару неналежної якості, Інтернет-магазин повертає йому сплачену за товар грошову суму за фактом повернення товару за вирахуванням компенсації витрат Інтернет-магазину пов’язаних з доставкою товару Покупцеві.

Термін дії договору

11.1. Електронний договір вважається укладеним з моменту одержання особою яка направила пропозицію укласти такий договір, відповіді про прийняття цієї пропозиції в порядку, визначеному частиною шостою статті 11 Закону України “Про електронну комерцію”.

11.2. До закінчення терміну дії цей Договір може бути розірваний за взаємною згодою сторін до моменту фактичної доставки товару, шляхом повернення грошових коштів.

11.3. Сторони мають право розірвати цей договір в односторонньому порядку, в разі невиконання однією із сторін умов цього Договору та у випадках передбачених чинним законодавством України.

 

Ваше замовлення

Ваше замовлення

Ваше замовлення

Посібник МТП з експортно-імпортних операцій – ICC guide to export\import

Шановні колеги, раді представити нову публікацію (№ 790 UK) Міжнародної торгової палати ПОСІБНИК МТП З ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНИХ ОПЕРАЦІЙ. Глобальні стандарти та стратегії бізнесу (5-те видання).

Перед вами бестселер світової торгівлі за авторства відомого гуру в міжнародній торгівлі Гілльєрмо К. Хименеса  У широко відомій книзі пропонуються основні інструкції для комерсантів-початківців, а також надається детальний огляд практики міжнародної торгівлі для досвідчених практиків, які прагнуть подальшого вдосконалення своїх операційних можливостей. П’яте видання було повністю оновлене – включаючи найновіші дослідження та статистичні дані – і містить нову презентацію, щоб збільшити доступність для читачів.

 

По суті презентована публікація МТП – це унікальний практичний путівник в світ міжнародної торгівлі, який допоможе як майбутнім продавцям та покупцям, так і вже працюючим на зовнішніх ринках експортерам та імпортерам.

Основна аудиторія, яку зацікавить   – суб’єкти МСБ, власники бізнесів, які орієнтовані на експорт та імпорт, менеджери-ЗЕД, юристи, що працюють в сфері міжнародної торгівлі, арбітражу, логісти, експедитори, перевізники, митні брокери, представники страхових компаній та банків, менеджери з експорту та імпорту, консультанти ЗЕД,  трейдери, представники підприємств, що провадять зовнішньоекономічну діяльність, дистриб’ютори, агенти, співробітники та учасники торгово-промислових палат, студенти вишів тощо.

Книга налічує понад 300 сторінок тексту формату А4 та розбита на 20 частин, кожна з яких передбачає додаткові контрольні завдання для перевірки та закріплення своїх знань, результатом яких стане вивчення поданого матеріалу.

Серед основних тем, які порушуються в посібнику читач знайде: основні тренди в міжнародній торгівлі, покрокову інструкцію щодо етапів експортно-імпортних операцій та використання документів, робота на зовнішніх ринках, питання пов’язані з торговим фінансуванням, інтелектуальною власністю, управлінням ланцюгів поставок, робота з перевізниками, правила Інкотермс, правові нюанси роботи на зовнішніх ринках, арбітраж, вирішення спорів, зовнішньоекономічні  та інші контракти, що допомагають здійснювати зовнішньоекономічну діяльність.

Беручи до уваги події, які український бізнес переживає через російську військову агресію, а також ажіотажем навколо теми форс-мажору, КОЖЕН замовник Посібника МТП з експортно-імпортних операцій. Глобальні стандарти та стратегії бізнесу (5-те видання) отримає БЕЗКОШТОВНО українську версію публікації МТП (публ. МТП № 650) «Застереження МТП 2003 про форс-мажор та Застереження МТП 2003 про ускладнення». Ці застереження значно допоможуть вітчизняному бізнесу при складанні зовнішньоекономічного контракту в тій його частині, яка стосується саме застереження про форс-мажор або застереження про ускладнення у нелегких умовах війни та необхідності переорієнтовувати ведення бізнесу на міжнародних ринках.  (детально див. зміст публікації).

Типовий контракт МТП міжнародної купівлі-продажу (для виробленої продукції)

442 грн

публ. МТП № 811 UK – 76 стор. Формат: А4

В новій публікації багато цікавої інформації: сам драфт типового контракту (Загальні та Особливі умови), який вже можна застосовувати з 2020 року на практиці всім суб’єктам ЗЕД та численні додатки до нього, у тому числі пояснення до нової редакції правил Інкотермс 2020, Конвенція ООН про договори міжнародної купівлі-продажу товарів 1980 року, пояснення Секретаріату ЮНСІТРАЛ щодо Віденської конвенції 1980 року, зразки заповнення контраку тощо.

Кожен замовник Типового контракту МТП міжнародної купівлі-продажу товарів отримає БЕЗКОШТОВНО українську версію оновленої публікації МТП (публ. МТП № 650) «Застереження МТП 2003 про форс-мажор та Застереження МТП 2003 про ускладнення», яка значно допоможе бізнесу при складанні ЗЕД-контракту в тій його частині, яка стосується форс-мажорного застереження або застереження про ускладнення.

Правила Інкотермс® 2020

690 грн

публ. МТП № 723 UK – 392 стор. Формат: 135мм х 230мм

У правилах ІНКОТЕРМС® 2020 Ви знайдете відповіді на питання:

1.Які зміни відбулися у новій редакції правил?

2.За що відповідають правила ІНКОТЕРМС® 2020?

3.За що НЕ відповідають правила ІНКОТЕРМС® 2020?

4.Як найкраще використовувати правила ІНКОТЕРМС® 2020?

5.Що таке поставка, ризик та витрати у правилах ІНКОТЕРМС® 2020?

6.Як взаємодіють правила з договорами купівлі-продажу товарів та іншими контрактами?

7.Який взаємозв’язок правил ІНКОТЕРМС® 2020 з перевізниками та експедиторами?

8.Як правильно використовувати одинадцять правил, представлених у новій редакції?

9.Який новий порядок розташування статей в рамках правил ІНКОТЕРМС® 2020 ?

10.У чому полягають відмінності між правилами ІНКОТЕРМС® 2010 та ІНКОТЕРМС® 2020?

11.Як обрати потрібне правило Інкотермс®.

Три кити правил ІНКОТЕРМС® 2020:

Зобов’язання: Хто за що відповідає у взаємовідносинах між продавцем та покупцем, наприклад, хто організовує перевезення або страхування товару, хто отримує транспортні документи та експортні або імпортні ліцензії тощо;

Ризик: де і коли продавець “постачає” товари, іншими словами, коли ризик переходить від продавця до покупця;

Витрати: Яка зі сторін відповідає за ті чи інші витрати, наприклад витрати на транспортування, упаковку, завантаження або розвантаження товару, а також витрати на перевірку або безпеку тощо.

Ваше замовлення